روزانه در دنیای سینما چه می گذرد

کریس پونتیوس

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ

کریس پونتیوس همان سال که Jackass 3D وارد شد ، Chris Pontius شخصیت Party Boy خود را کنار گذاشت تا در فیلم صوفیا کاپولا در جایی بازی کند. او با بازی در نقش بازیگر خوش اخلاق سامی در یک داستان پاتوق اگزیستانسیالی ، آفتاب خیس و آفتاب ، او به عنوان یک مجری زیبا و توانا کنار رفت. اما گذشته از ظاهر کامئو در بازی Over Netflix، Over Man! و یک مهمان مهمان در sitcom Raising Hope ، او تا زمان اکشن پوینت 2018 که وی در کنار جانی ناکسویل بازی کرده بود ، نقش مهمی دیگری نخواهد داشت.

برای دو سال بین سال های 2014 و 2016 ، پنتیوس در وبلاگ Gorilla Flicks ، یک شرکت تولیدی که توسط جف Tremaine خالق ساز جکاس تأسیس شده بود ، وبلاگ نویسی کرد. پس از آن ، او بخشی از تور Jackass Filthy Seppo بود - به عبارت دیگر ، تور اجراهایی در استرالیا و نیوزلند که شامل دیو انگلیس ، جیسون آچوزا و پرستون لسی نیز بود. با هم ، چهار نفره نسخه های پیچیده کلمات گفتاری و استندآپ خود را برای تماشاگران زنده اجرا کردند ، تظاهرات شیرین کاری زنده را انجام دادند ، عموماً رکی بودند و لزوماً با بررسی همه این موارد خوب توسط افرادی که حاضر به تماشای آن بودند ، نبودند.

جف ترمینه
جف ترمین و مات هافمن گتی ایماژ

جف ترمین ، خالق Jackass ، همچنان به تولید و کارگردانی فیلم ها و نمایش های تلویزیونی ادامه داده و در جهات فزاینده ای خلاقیت می کند. او همچون همکار سازنده جانی ناکسویل ، وی همچنین یکی از اعضای تیم اصلی است که هنوز هم سعی در زنده نگه داشتن نام حق رای دادن با پروژه هایی مانند Bad Grandpa دارد.

گذشته از اینکه مارک Jackass را ادامه دهد ، Tremaine به گروههای کمدی دیگری نیز کمک کرده است تا در صنعت stunts-and-pranks های تلویزیونی موفق شوند. به همراه جانی ناکسویل ، او سریال The Dudesons in America را تهیه کرد و همچنین در ساخت نمایش Oditer Future-Starring Adult Swim Show Loiter Squad نقش داشت.

این کمپانی تولیدی که او با Knoxville و Spike Jonze ، Dickhouse همکاری کرد ، همچنین در این سالها فیلم و فیلمهای متنوعی را تولید کرد ، از جمله Ridiculousness ، کارخانه Fantasy Rob Dyrdek و فیلم جذاب مستند زندگی The Wild and Wondful Whites از ویرجینیا غربی

Tremaine که کارگردان طولانی مدت سریال های تلویزیونی و فیلم های Jackass است ، همچنین دو قسط شدید ورزش محور سری مستند ورزشی ESPN 30 برای 30 را کارگردانی کرده است. اولین ، بیوگرافی مشهور به شهرت مات هافمن ، تولد بیگ ایر ، منتشر شد. در سال 2010. دوم ، مستندی در مورد چتر نجات تنظیم کننده نیک پیانتانیدا با نام Angry Sky ، در سال 2015 منتشر شد. وی همچنین در مورد موی فلزی مو Mötley Crüe با نام The Dirt for Netflix ، بیوپیک را تنظیم کرد و با ایوان رایون از بازی Game of Thrones و در میان دیگر ، ماشین بازیگر رپ به نوبه خود رپ تفنگ کلی.

سنبله جونز
سنبله جونز گتی ایماژ

حتی اگر در وهله اول مستقیماً مسئولیت جکاس را برعهده داشته باشد ، اسپایک جونز به طور مداوم مانند یک برترین فیلمساز برای این نوع مواد احساس می کند. قبل از اینکه جکاس حتی شاهد انتشار باشد ، جونز یک کارگردان قابل توجه ، کاملاً با استعداد از فیلم ها و تبلیغات موسیقی فوق العاده شیک بود ، و فیلم او به نام جان مالکوویچ قبلاً به عنوان یک کلاسیک مدرن سورئالیستی مدرن در نظر گرفته می شد. از آن زمان تاکنون ، جوزف او به عنوان فیلمساز همچنان در حال افزایش است ، با جونز به نویسندگی و کارگردانی فیلم هایی که WIld Things Are و Her هستند. فیلم اول یکی از جذاب ترین و جسورانه ترین کتاب های کودکانه است که می توانید در آن پیدا کنید و فیلم دوم برای فیلمنامه اصلی خود و همچنین تحسین های کلی زیادی برای او جایزه اسکار را به دست آورد.

در خارج از پروژه هایی که خودش را کارگردانی می کند (که بین آنها نسبتاً کمی است و فاصله زیادی بین آنها وجود دارد) ، جونز نیز تهیه کننده پرکاری است که یکی از پروژه های قابل توجه اخیر آن مستند نتفلیکس جیم و اندی: The Great Beyond است که روی روش جنجالی و بحث برانگیز جیم کری تمرکز دارد. بازیگری به عنوان اندی کافمن در فیلم 1999 Man on the Moon. او همچنین در زمینه برنامه نویسی معاون بسیاری کار کرده است ، و در ساختن نمایش هایی مانند Gaycation ، Flophouse ، Black Market با مایکل K. ویلیامز و سریال های کمدی نیروانا the Band the Show به زندگی کمک کرده است. به خاطر داشته باشید ، این تنها یک انتخاب جزئی است. حتی فقط در مورد پروژه های اخیر او صحبت می کنیم ، در واقع لیست های بسیاری وجود دارد.

پرستون لسی
Preston Lacy Getty Images

در سالهای بعد از Jackass ، Preston Lacy نیز به خودی خود و با سایر اعضای خانواده Jackass به عرصه اجرای زنده گسترش یافته است. در کنار پیوستن به دیو انگلیس ، وی من ، و کریس پونتیوس در تور استرالیا و نیوزلند در تور زنده ، لسی همچنین عنوانی از تور خود را با عنوان "Fat Chance" عنوان کرده است.

فراتر از آن ، لسی گهگاهی در فیلم ها به عنوان بازیگر ظاهر می شود ، هرچند که لزوماً در هر آنچه که می دیدید نیست. وی طی مصاحبه ای در سال 2016 خاطرنشان کرد: به دلایلی من فیلم های کریسمس بد قرار می گیرم. "من سه فیلم کریسمس را انجام داده ام که دو تای من در یک سانتا جنایی بازی کرده ام. و هر سه آنها را با صدای گنگ بازی می کنم."

در خارج از حوزه سرگرمی ، لسی نیز با قانون در اوکلاهوما کمی شرم آور بود

هنگامی که او به دلیل داشتن علفهای هرز و غلطک کردن کاغذها ظاهر شد - کاری که شما هنوز اجازه انجام آن را ندارید. اتهامات این مالکیت فقط به دو مورد جرم وخیم منجر شده است ، اما بازداشت دستگیری همیشه روشی بسیار شیطنت آمیز برای خبری است.

دیو انگلیس
شاونا ایوانز ، دیو انگلیس ، پرستون لسی گتی ایماژ

دیو انگلیس ، که با ناخواسته خود را در پروفایل توییتر خود توصیف می کند: "یکی از دوستانش از جکاس که ****" ، بیشتر اوقات در زندگی به نظر می رسد زندگی فوق العاده سرسختی برای بزرگ کردن فرزندانش و گذراندن اوقات با او است. خانواده.

انگلستان مانند بسیاری از مردم ، وجود آفتابی خود در کالیفرنیا را در صفحه توییتر خود ثبت می کند ، و گاهگاهی بینش هایی راجع به لباس های جکاس به اشتراک می گذارد. او همچنین در فیلم های مختلفی از جمله کمدی جنسی تند و زننده سال 2016 The Bet و YouTube فیلم دردسر ساز فیلم Natural Born Pranksters ظاهر شد.

در خارج از صفحه ، انگلیس هنوز شناخته شده است که به عتیقه جیکاس-اسکای گاه به گاه رسیده است. در یک مقطع در سال 2013 ، وی به ژاپن بازگشت ، و در آنجا عکسی کرد که چادر را در یک تقاطع شلوغ بین المللی قابل تشخیص ، به ظاهر فقط برای سرگرمی خودش تنظیم می کند. و البته ، او با سایر بچه های جکاس گشت و گذار کرده است ، در استرالیا ، نیوزیلند و ایالات متحده در حال گردش است و نمایش های زنده را برپا می کند.

Ehren McGheyy
Ehren McGhehey Getty Images

بدلکاری معروف به Danger Ehren از روزهای جکاس چیزهای خطرناک را کند کرده است - احتمالاً یک انتخاب عاقلانه است ، با توجه به اینکه چه میزان خسارت وارد کرده است به طور غیر قابل توضیح به دندانهای ضعیف او وارد می شود.

از زمانی که Jackass 3D آمد و رفت ، McGhehey در تلویزیون به عنوان بازیگر نمایش های کوچکی را ارائه داده است ، از جمله نقش آفرینی در سال 2016 در سریال های تخیلی NBC Grimm. او همچنین به عنوان یکی از بازیکنان بیت المقدس گاه به گاه پورتلندیا تبدیل شد و در بخش های معدود سریال های آن کمدی طرح اوج به نمایش درآمد. خود او که اهل بیت اورگان است ، به صورت حضوری حضور پیدا کرده است تا در نمایش های کمدی در پورتلند نیز داوری کند و همچنین وقت خود را صرف بازسازی خانه ای در منطقه پورتلند کرده است.

در سال 2014 ، McGhehey به عنوان تهیه کننده فعالیت داشت و در فیلم کم هزینه All Hell Breaks Loose ، کمدی ترسناک و محور درباره یک باند موتور سیکلت از جهنم ظاهر شد. او علاوه بر یک غرفه گاه به گاه ایستاده ، به عنوان عکاس نیز کار کرده و مشاغل کوچک خود را با نام Danger Ehren Photography کار می کند.

در سال 2018 ، Danger Ehren کمک کرد تا مشخص شود که زندگی Jackass یکی از موارد جدی است و پس از 25 عمل جراحی ، او جای زخم ها و مفاصل درد را به اثبات رساند. وی به صفحه ششم گفت: "[با] روشی که اکنون ما به عنوان انسان با ورزش و کارهایی که انجام می دهیم زندگی می کنیم ، تقریباً مانند مردم زندگی می کند مثل یک بازی ویدیویی است." "من اینجا هستم تا به شما بگویم این طور نیست. شما فقط یک بدن را بدست می آورید. مراقب آن باشید."

توصیه شده
بعدی
حقیقت غیرقابل توصیف Jackass
جکاس
توسط Looper Staff / 15 مه 2017 ساعت 7:00 EST / بروزرسانی شده: 10 آوریل 2018 2:15 بعد از ظهر EST

چه کسی می داند که با فیلمبرداری از خود و دوستانتان که با مانع شدن بیش از حد خطرناک است ، می تواند به شهرت ، ثروت و حق رای دادن به فرهنگ موسیقی پاپ منجر شود؟ این امر به شما کمک می کند که اگر واقعاً در مورد مانع ها باهوش هستید. جکاس در اوایل دهه 2000 بر تلویزیون مسلط شد و از آن زمان به چهار فیلم سینمایی (از جمله یکی در سه بعدی و نامزد اسکار بد مادربزرگ) منجر شده است. در اینجا مواردی وجود دارد که احتمالاً شما در مورد بازیگران ، خدمه و ساخت Jackass نمی دانید.

خاستگاه این نمایش ناشی از بیکاری جانی ناکسویل است
جانی ناکسویل

نام واقعی جانی ناکسویل فیلیپ جان کلپ ، جونیور است - نام صحنه او نام میانی او به علاوه زادگاهش تنسی است. او قبل و بعد از جکاس بازیگر بود و در آکادمی هنرهای نمایشی آمریکا تحصیل کرده بود. هنگامی که نتوانست کار بازیگری را پیدا کند ، با الهام از یکی از بت هایش ، هانتر اس تامپسون ، به روزنامه نگاری شیرین کاری پرداخت تا تجهیزات دفاعی خود (اسپری فلفل ، یک تیزر ، یک اسلحه) را روی خودش آزمایش کند و در مورد آن بنویسد. هیچ مجله اصلی علاقه ای نداشت ، اما مجله اسکیت زیرزمینی Big Brother بود ... تا زمانی که ویرایشگر جف ترمین می توانست برای فیلم های این مجله (که شامل عناوین مربوط به آینده جکس های کریس پونتیوس و بم مارگرا) بود ، جمع شود و فیلمبرداری کند.

یک برنده اسکار کمک کرد تا نمایش از زمین کنار بیاید
سنبله جونز و جانی ناکسویل

این فیلم منجر به ایجاد Jackass شد ، که در آن فیلمبرداری Tremaine Knoxville ، Margera ، Steve-O و بقیه مانع های دیوانه وار بود. اسپایک جونز ، کارگردان موسیقی فیلم های خنده دار (وزیزر "بادی هالی" ، "Beastie Boys" "Sabotage") در دهه 90 ، به تازگی در فیلمبرداری با بودن جان مالکوویچ بازی کرده بود. به دلیل گذشته جونز به عنوان یک جانباز مجلات اسکیت ، Jonze و Tremaine با هم دوست بودند. مردی که روزی به خاطر نوشتن یک جایزه اسکار موفق به کسب جایزه اسکار می شود ، به نکسوویل و تریما کمک کرد تا ایده های فیلم های شیرین کاری را به یک برنامه تلویزیونی مناسب تبدیل کنند.

هر بازیکن اصلی کمدی آن را می خواست
جانی ناکسویل

جنگ مناقصه ای رخ داد و MTV فقط بخاطر حق پخش این نمایش ، کمدی مرکزی را به سختی زد. همچنین علاقه مند: شنبه شب زنده. نمایش شبانه محترم NBC ، شب گذشته به ناکسویل فرصت انجام یک شیرین کاری از پیش آماده شده را داد

هر هفته ، اما او ترجیح می داد یک نمایش نیم ساعته (و بدون محدودیت تلویزیون شبکه) انجام دهد. او بعداً میزبان یک قسمت از SNL در سال 2005 بود.

ناکسویل فصل اول زیادی را پشت سر گذاشت
جکاس

ناکسویل در طول فصل اول مانع های زیادی انجام نداد زیرا در حالی که فیلمبرداری قسمت اولی را انجام می داد ، مچ پا را پاشید. او سعی کرد از روی رودخانه L.A روی اسکیت های غلتکی پرش کند و آن را کاملاً درست نکرد و در یک بند و مچ پا قرار گرفت.

عنوان اصلی رد شد
جکاس

جکاس انتخاب اول برای یک عنوان نبود. ناکسویل می خواست با سوراخ های A بگذرد ، اما MTV این ایده را به دلیل اینکه بسیار بی ادب است رد کرد. (یا آنها باید هر زمان که پخش شوند و یا تبلیغ شوند ، عنوان نمایش را سانسور کنند ، و ساختن یک تماشاگر برای یک نمایش که اساساً نامی ندارد) دشوار است.) بنابراین Jackass بود.

یکی از اعضای بازیگران قهرمان بازی های ویدیویی جهان بود
براندون دی کامیلو

در سال 2008 ، براندون دی کامیلو ، مشارکت کننده رکورد جهانی با بالاترین امتیاز ثبت شده در بازی ویدیویی مورتال کامبت را ثبت کرد. 10 میلیون مارک دی کامیلو نمره قبلی 7 میلیون را از بین برد و او این عنوان را بیش از یک سال نگه داشت.

MTV تعدادی مانع را رد کرد

۹۸/۱۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجید امجدی